/ nem / hétköznapi éberség

a puding próbája

a puding próbája

tükröm-tükröm

2009. március 19. - vadkörte

Sziasztok!

Újítottam magamnak valamit, ami először csak játéknak tűnt, de miután elkészült, kicsit több. Mégpedig felborítottam a képernyőm rendjét, a szokásos " bal oldalon tolonganak az ikonok " megoldást, és a feng shui szerint tettem föl a dolgokat. A kínaiak szerint különben az élet legfontosabb öt dolga közül a feng shui a harmadik! El is hiszem. Valahol egy közös tudatalattiban tárolhatjuk azokat a megoldásokat, amiket kínál, mert mindannyiunkra érvényes, és nagyon működik. Iskolapéldáim vannak róla, hogy tényleg elindult az óra, megélénkült valami, stb.

Na tehát: középre egy képet, ami most foglalkoztat, köré pedig körben a bágua szerinti életterületeket. Alul középen telefon, ismerősök és munka- kapcsolatok / emberi kapcsolatok /. Balra lent irodalmak, és szövegszerkesztő / tudás, önismeret /. Balra középen családi fotók, és a természet dolgai / múlt és egészség /.   Balra fönt a honlapom és a teendők / jövedelem /. Középen fönt egy kis nagyító progi / jó hírnév /. Jobbra fönt tervek és párkapcsolat / személyes jólét /. Jobb középen a kereső és a munka kellékei, valamint a legközelebbi hozzátartozóm dolgai / alkotás és jövő /. Jobb alsó sarokban a blog / hit /. 

Nemcsak látványpékség, hanem működő rendszer, aktuális, élő, mint - remélem - én. Segíteni fog, hogy rendet tartsak az életemben. Így már azért komolyabb... Különben a szekrényemen meg a hűtőn már így is sorakoznak a tacepaók. 

Két éve van gépem, azelőtt utáltam, és messzire elkerültem. S lám, hogy megszerettem. Az internettel hódított meg a számítógép. Rögtön azzal kezdtem, és megbabonázott az információ áramlása, a kommunikáció lehetősége. A másolás-beillesztés tudománya lassan-lassan jutott el a fejembe, és azóta is próba-szerencse alapon haladok előre. Néha még kitörlök gyökérkönyvtárakat, és olyan ablakokat csalok elő véletlenül, amilyeneket profik is ritkán látnak... A párom a " rendszergazdám ". Nélküle nem tudnám ilyen viccesen mindezt előadni. Néha véresen komoly a helyzet. Például a szolgáltató lekapcsol, föltöri Csabszi a szomszédban a rútert, vírusinvázió van, meg minden. De maga a közlési lehetőség  nagyszerű, és élek is vele. Három honlapot és egy blogot indítottam azóta, és élvezem csinálni. / Kettőt már abbahagytam. / Tanulmányoztam a kereső-optimalizálást, és egy hét alatt egy 700 ezres találati lista élére kerültem. Most nem annyira pörög, de lassan járj, tovább érsz... Már vannak reklám-terveim... Imádok olyan területeken járni, ahol még nem voltam. Felfedezni.

De be ne csapjak senkit: ma " fölfedeztem " egy gyógyfürdót, ahol receptre fognak masszírozni, és meleg vízben ülhetek. A felkészülés időszakában mérlegeltem, hogy sokan lesznek-e, férfiak lesznek-e, a masszőr férfi lesz-e, és osztottam-szoroztam: meleg vízben itthon is tudok üdögelni, azt nem veszem igénybe, a masszázs alatt meg majd becsukom a szemem / hátha akkor a másik sem lát /. Ez így kicsit szégyenlősnek tűnik... Elmentem, fürdőruhát nem vittem, és sorbanálltam. Nagyon sok adminisztrációval jár ez a mi kis világunkban! Kompjúter, kartonozás, pecsételés, és már mehetek is. De csak ha a fürdőt is igénybe veszem. Nem sétálhatok végig ott se ruhában, se törölközőben. Hazajöttem masszír nélkül. Két nap múlva újra megpróbálom... A hölgyike minden dátumot le kellett hogy ragasszon a sztornó miatt...Hát van még min dolgoznom. 

Még egy szót erről: nem izgat, hogy nem vagyok bátrabb. Hihető?    

A bejegyzés trackback címe:

https://puding.blog.hu/api/trackback/id/tr41011711

Trackbackek, pingbackek:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása