/ nem / hétköznapi éberség

a puding próbája

a puding próbája

érintés

2009. május 07. - vadkörte

Sziasztok!

Az érintés mániája egy alternatív pszichiátriának az ötletét szülte bennem. Érintés-alapú lenne minden. Elmulasztott élmények pótlása ringatással, sírással, nevetéssel, masszázzsal, simogatással, tánccal - nem bármivel, nem orgiákra gondolok... Sok személyzet kéne, sok-sok szeretetet adni tudó emberekkel - nem tudom, ennek van-e tesztje, alkalmasságija. " Mennyire tudsz szeretni...?

A csecsemőket hordozni is kell. A simogatás és a hófehér pelenkán a babakocsiban toligálás nem elég. Passzív és kielégítetlen marad a baba, felnőtt korában nem fog elmenni szavazni, és nem fog visszapofázni, amikor nagyon is fontos lenne. Nem jó gyerekek kellenek, hanem felszabadult gyermekek. A jóság ugyanis alaphelyzet.

Ma megint volt egy büntetendő cselekedetem: beleszeretett egymásba két versenyző. Természetesen megtiltották nekik. Merev mozdulatok, lógó orr, földet néző tekintet lett az eredmény. Valahogy nem tűnt gyógyító hatásúnak az eljárás. Én pedig kézenfogtam őket, és egyszerre kettőjüket felszólítottam, hogy azt tegyék, amit szeretnének, ahogy éreznek - ne úgy, ahogy mondják nekik! És már ott is hagytam őket. Remélem, úgy fog működni, mint az elvetett mag. 

A házunk előtt a járda melletti kertbe napraforgót vetettem. Az bizony hiába fog kikelni, már látszik a jövő, mert az autók szorosan oda parkolnak, és hát ki kell szállni, amikor megállnak. A párom kis kerítést tervez, a végén ezen jól össze lehet veszni, nem ővele, hanem a szomszéddal - már nincs is kedvem a napraforgókhoz. 

Ismeritek Bergman filmjét, az " Érintés"-t ? Most nagyon jó lenne újra megnézni. Egy örökkévalóság telt el, amióta láttam.

Találtam egy pár narancssárga holland fapapucsot. Azért találtam, hogy legyen mivel mennem a legközelebbi hozzátartozóm után, ha akarnék.:) Jól el van itt rendezve minden, ne féljetek. Csak oda kell figyelni a jelekre.

Ez saját kép ! Együtt csináltuk a drága szép legközelebbi hozzátartozómmal, ott, ahol készítik és árulják...

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://puding.blog.hu/api/trackback/id/tr751108993

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása