/ nem / hétköznapi éberség

a puding próbája

a puding próbája

űrlap

2008. október 12. - vadkörte

Sziasztok!

Egyetlen gondolat: amibe belemerülsz, az nem ereszt.

Legalábbis nehezen. S igazából először fel kell hogy tűnjön a kötöttség. Ha már ez megvolt, jöhet a vizsgálódás: jó-e ez nekem? Ha jó, nem akarom otthagyni. Tehát csak olyankor jön a kérdés, ha nem jó. Ha el akarom hagyni, és nem ereszt. Márpedig amibe belemerültem, az nem ereszt...

Az űrlap további sorai tetszőlegesen kitölthetőek... / Vagyis: mibe - kibe vagy " belemerülve " ?

..............................................................................................

..............................................................................................

..............................................................................................

 A kötöttségek köre tetszőlegesen bővíthető. Szokások. Ismétlődések. Reflexek. Odatartozás. Hűség, elkötelezettség, következetesség, kitartás. Énkép. Énkép változásai... Ki vagyok én? / Én sejtem, ne féljetek, hogy megzakkantam, csak szeretnélek nagyon-nagyon megprovokálni titeket. Így virtuálisan kicsit nehéz. Ha itt volnál, megkérdezdezném, mi a kedvenc színed, virágod, évszakod, s te boldogan mondanád, hogy a királykék, a sárga rózsa, és a tavasz. És milyen a kedvenc frizurád? Én ebben pl. teljesen határozatlan vagyok, ahány hajvágás, annyi új életkezdet.../ Szóval, ha egyáltalán érdekel ez a hülyeség, akkor kezdd el gyakorolni, hogy mindig másmilyen vagy! Majd csak ráérzel az ízére... A környezeted nem fogja díjazni ezt, mert nem leszel állandó. De bátorság, ne hagyd abba!

A drága szép legközelebbi hozzátartozómnak - aki megkért, hogy ne emlegessem - , van egy barátja, egy fiúcska / persze fiatal felnőtt fiú /, aki arról írja a szakdolgozatát, hogy milyen a fokozatos és a hirtelen megvilágosodás... Még nincs 25 éves... Teljesen kész vagyok tőle, ilyen emberkét...! A szemei annyira tiszták és mosolygósak, hogy elájulsz, ha ránézel... Ezért érdemes élni, hogy tudja az ember, hogy ilyenek is vannak...

Olvastátok a Zabhegyezőt? " Az a jó a körhintákban, hogy mindig ugyanazt a dalt játsszák..." Egy tininek jó. De Salinger végülis elvonult a világtól, mert nem óhajtotta a kényszereket és a mókuskereket...

A bejegyzés trackback címe:

https://puding.blog.hu/api/trackback/id/tr49710611

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása