/ nem / hétköznapi éberség

a puding próbája

a puding próbája

anyaföld

2008. június 22. - vadkörte

Sziasztok!

A születésnap szép és jó. Ma ilyesmi van nálunk, én köszöntök. De arra gondoltam, mi lenne, ha ötletszerűen tartanánk szülinapot, úgy értve, hogy akármikor, és nem tudatosítanánk, hogy hányadik. Ezt most nagy titokban mondtam el nektek, nagyon óvatosan terjesszétek...! / Vagy sehogy. / Nem ma találtam ki, hanem jó régen, és akkor rólam volt szó. Ugye, szoktuk mondani, hogy az anyukákat ne csak anyák napján szeressük, vagy a szeretet ünnepén, karácsonykor is ilyeneket gondolunk és hangoztatunk. De ezek közösségi ünnepek, egyéniben még nem divat. Érthető, komolyan mondom, kell az én-erősítés, de aki úgy gondolná, hogy neki nem kell, annak ez egy új fényszög... A párom rögtön vevő volt rá. Ilyen dilisek vagyunk.

Tegnap volt egy isteni kalandja: vonatozott, és hirtelen összebarátkozott a mozdonyvezetővel, amikor fölszállt. A masiniszta meghívta a vezetőfülkébe, és ott utazott a célállomásig! Közben jót beszélgettek, és kiderült, hogy a vezető / is / egy laza fazon, aki a régi osztálytársainál százszor jobban bírja a stresszt, a nehéz munkát. / Ez onnan tudható, hogy a többiek már majdnem mind meghaltak. / Ebből az a tanulság, hogy nem szabad olyan komolynak lenni, mint a vakbélgyulladás... Ugye?

A Földet is ünnepeljük évente egyszer, a Föld napján. Javaslom, hogy minden nap ünnepeljük meg a Földet, és segítsük újjászületni! Elgondolkoztam, hogy távolságtartó alapállásommal hogyan egyeztethető ez össze, és arra jutottam, hogy drukkolok a sok-sok élő teremtménynek, hogy fejlődjön, és boldog legyen, ehhez pedig kell az anyaföld.

Vissza a természethez! Nemcsak racionális megfontolásból, hanem mert kellemes és megnyugtató. Bár sajnos elég nehéz kiszállni a nagy rendszerekből, amiktől függünk, különösen azért, mert drágább, mint a szokásosak, de azért ez nem csak pénz kérdés... Én például extrém sportként tudnék alkonyattal feküdni, és virradatkor kelni, néha romantikából gyertyáznék, csak a híradóért kapcsolnám be a tv-t, valami bio-alapanyaggal fűtenék a kályhában, műanyag hordóban melegítenék vizet, és így tovább. Különben a feltételes mód helyére hamarosan tények kerülnek, már tesszük is a lépéseket errefelé.

Láttam egy hirdetést, amit most közkinccsé teszek, az előbbiekkel összefüggésben: www.changer2008.eu

Az internetet meghagynám. Nagyon szeretem és kész. De ezzel is vigyázni kell, mert szennyezheti a környezetet... Hova lesznek a kitörölt cuccok? Itt vannak velünk, mint ahogy a gondolataink és a fantáziáink is felröppennek és megmaradnak. Nem megy veszendőbe semmi... 

Most megyek ünnepelni.

A bejegyzés trackback címe:

https://puding.blog.hu/api/trackback/id/tr22533282

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gabi 2008.06.25. 07:43:21

Szia az internetet én is meghagynám és a könyveket
süti beállítások módosítása