/ nem / hétköznapi éberség

a puding próbája

a puding próbája

csodák

2009. november 16. - vadkörte

Sziasztok!

Nagyon szerettem volna egy bizonyos dolgot, és chateltem itt lenn a jobb sarokban azzal, akivel összefüggött a történés. És akkor a számítógépem kirakott egy levelet, ami régebbi volt, és ebben a formában sohase érkezett hozzám, és a chatelés "megoldása" volt, az, amit nagyon szerettem volna. Elnézést, hogy nem írom le ennél konkrétabban, de azt hiszem, így is érthető. Tehát a számítógépem vette az érzelmi-gondolati energiát, és válaszolt a problémára, felkínálva a megoldást. Bambán néztem, bámultam, olvastam, nem mertem hozzányúlni, nehogy beavatkozzak, és kiderüljön, hogy én szedtem elő a levelet, de nem lehetséges, mert olyan levelet, vagyis azt sohasem kaptam régebben, és most ott volt egy régi dátummal. Mondjuk egy hónapos dátummal. Lehetetlen, hogy csak elfelejtettem.

Van egy másik csoda-történetem, az kb. 15-20 éves, és eddig csak nagy titokban mondtam el néhány embernek. Most itt szintén nagy titokban elmesélem: ji csing-eztem otthon három pénzdarabbal. Feldobtam őket, három kis pénzt, és kettő esett le! A harmadik eltűnt, "átment" valahova, egy érdekes pendülő hang kíséretében. Felkutattam mindent, szőnyeg alját, szekrény hátát, de tudtam, hogy már úgysincs ott. Pár év múlva, amikor elköltöztünk, még újra körülnéztem, hogy ott lapul-e valahol... de nem. Úgy kerek az eset, ha megértem az üzenetet. Hát azért vették el tőlem a pénzt, mert méltatlan kérdést tettem föl, s az őrangyalom bedühödött. Mintha azt mondta volna, hogy na ne, ezt azért már tudnod kellene...

Biztos veletek is történnek csodák! Meséljetek...

A bejegyzés trackback címe:

https://puding.blog.hu/api/trackback/id/tr781529918

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása