/ nem / hétköznapi éberség

a puding próbája

a puding próbája

gyöngyszemek

2010. október 23. - vadkörte

 

Sziasztok!

Nagyon szeretek összefüggéseket felfedezni, kombinálni. És kiderült, hogy a pici részletek is érdekelnek, és hogy maximalista vagyok. Azóta tudom ezeket, amióta ékszereket készítek. Már egy éve nem írtam, csak fűztem és fűztem. Gyönyörűek, nem várnak tőlem semmit, csak adnak. Fülelek, hogy melyik hova szeretne kerülni, és engedelmeskedem neki.

Ha erre a blogra gondolok, két dolog jut eszembe: hogy hiányzik a kölcsönösség, és ez nagy baj, valamint az, hogy véletlenül kitöröltem a képeket, és most nem olyan szép.

A szépség legalább olyan fontos, mint az okosság. Nem?

Remélem, jól vagytok.

Kicsit megára sikerült. De kb. így uralja most a tudatomat...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://puding.blog.hu/api/trackback/id/tr832394202

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Z. Karvalics László - KIS DOLGOK 2010.10.25. 08:00:08

A konferenciakitűző 5,7 x 9 centiméteres műanyag téglalap, amelyből kivesszük a gyári, üres papírlapot, majd oldalról belecsúsztatjuk az előre kinyomtatott névkártyát, és már csippenthető is öltönyhajtókára, ingzsebre, vagy hobósan, akár farmerünk övta...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása