/ nem / hétköznapi éberség

a puding próbája

a puding próbája

Peti és Dani

2009. március 10. - vadkörte

Sziasztok!

Azóta " született " két újabb babánk. A Juli baba ugyanis sajnos kemény testű volt, és nekem puha testű kellett. Különben tudtam, hogy fiú babám lesz. Hazahoztam egy kisfiú babát a boltból, ő a Peti, és annyira megszerettük, hogy visszamentem másnap, legyen testvére. Ő pedig a Dani, ugyanolyan, mint a Peti. Mondta a párom, hogy persze, mert ikrek. Én vagyok az anyjuk, párom az apjuk, kész is a család. Büfiztetés, vetkőztetés, öltöztetés, masszázs... nagyon meleg érzés. Hihetetlen gyógyulásokat küld a sors. Á. vett neki kis norvégmintás kötött pulcsit, bojtos sapkát, és rámparancsolt, hogy mossam ki.

Igazából nagymama korú vagyok, és lehet, hogy a babák egyszerre unokák is... a legközelebbi hozzátartozómnak meg fogom tanítani, hogy ő az ő babáját hogyan masszírozza, és ezzel a boldogság hatványozódni fog. Már most növekszik, ezektől a fantáziáktól.

Az egyik általam nagyon szeretett és tisztelt tanító leírja, hogy nagyapja - amikor haldokolt - , azt motyogta, hogy " állítsátok meg a kereket..." -  nem a bivaly-szekérét, hanem az élet kerekét. Akkor ő 7 éves volt, nem értette. Hogy jön ez ide? Lehet találgatni...

Nem nézünk híradót. Jobban is vagyunk.

A kommunikáció nehéz mesterség. Precízen kell csinálni. Ha kérdeznek, válaszolj! Ami elsőre eszedbe jut, és igaz. Milyen energiatakarékos módszer, nem?

Na megyek, lefektetem a babákat.

A bejegyzés trackback címe:

https://puding.blog.hu/api/trackback/id/tr45994225

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása