/ nem / hétköznapi éberség

a puding próbája

a puding próbája

hőbörgős

2008. november 05. - vadkörte

Sziasztok!

Egy ideje foglalkoztat az az ötlet, hogy nyissunk egy hőbörgős-blogot, külön, ami Don Quijote szélmalomharcát ábrázolja a szolgáltatókkal szemben, illetve az összes hülye és sötét dologgal szemben, amiben tapicskolunk. Ha kritikával illetnétek ezt a hozzáállást a karmáról és spirituális dolgokról szóló blogba illése - illetve nem illése - miatt, mert nem magasztos, továbbá azért, mert nem pozitív, hanem negatív, lehet, hogy igazatok lenne. Erősítené a világban a jó erőket, de nem lenne tárgyilagos. Torzítana, egy idő után feszültség keletkezne, és kész, vége is lenne. Lehet, hogy ez történt az én eddigi blogocskámmal, pukk, kipukkadt, mert a pozítív belső töltést elsöpörte az ár...

A pozitív gondolkodásnak különben komoly kritikái születtek. Nagyon realista álláspont, mert azt állítja, hogy ha azt hangoztatod, hogy szép vagyok, jó vagyok, megérdemlem, stb., és közben ez nem teljesen felel meg a valóságnak, akkor egy idő múlva olyan belső ellenállások gerjednek elő, amik még a ténylegesen meglévő pozitívumok hitét is eltörlik.

Így hát szépen engedélyt kértem tőletek a hőbörgésre. Nem nyitok új blogot, hanem folytatom a régit.

Hőbörögni analitikusan, aprólékosan és unalmasan fogok. Mert a dolog olyan is. Ha nektek jobban megy / amiről írok /, vagy nem találkoztok ilyesmivel, szóljatok...!

Kötöttem egy éve biztosításokat. Rájöttem, hogy lett volna jobb is, ha körültekintően összehasonlítom a kínálatot, de hát akkor elsiettem a választást. Most pedig fölmondtam őket. Az egyik úgyis elveszítette az aktualitását, mert a lakást eladtuk. Sima ügy. De a fölmondáshoz miért kell csatolni az adásvételi szerződést ??? Legközelebb nem indokolom meg a fölmondást. Semmi közük hozzá. Az ingatlanos szerződésem adataihoz meg végképp. És egy lakásbiztosításhoz hűségnyilatkozattal juthatunk? Merthogy jó előre fel kell mondani, hogy megszüntessék. Különben inkasszóval leveszik a folyószámládról, pedig nem adtál engedélyt ! Ha az utcán a zsebedbe nyúlnak, az lopás. Ez nem az? Kaptam egy sms-t, hogy x összeget levettek... nem egyet, kettőt, mert a másikat is bevasalták ugyanígy. Holott addig csekken fizettem !!! Ezek után reklamáltam telefonon. Érthetetlen magyarázatot kaptam, és türelemre kértek. Ilyen a rendszer... Majd lekönyvelik néhány nap alatt. Mit ? Az inkasszóval bevételezett pénzemet néhány nap után látják? Nem igaz, mert fél perc múlva látják. Minimálbérért azért alkalmazzák az ügyfélszolgálatosokat, hogy folyékonyan hazudjanak ??? Kértem egy főnököt, vagy egy illetékest. Kaptam két telefonszámot a csajtól, letettem, felhívtam, mindkettő kamu volt !!! De hiszen az én pénzemből szolgáltatnak / és élnek /, és a tiétekből !!! És elsáncolják magukat ??? Aznap megint írásban megismételtem a fölmondást, most várom a választ.

Internet-szolgáltatót is váltunk. Azért, mert amelyiknél voltunk, belerángatott a hűségszerződésbe, pedig nem akartuk, majd jutalomképpen megdrágította az árut. Az újaknak olcsóbb, mint a hűségeseknek. Jó kis lecke. Tisztára buddhisták... ne ragaszkodj... Egy hónappal előbb kezdtük el szervezni. Szóltunk az újnak. Szóltunk a réginek. Leírtuk. Telefonáltunk. Mégpedig rengeteget. Volt olyan nap, hogy a telefonautomatát kétszer 1-1 óráig hallgattam. Akkor már csakazértis kivárom, felveszik-e. Hihetetlen... Estére lukat ütött a halántékomon az a hülye dallam. Aki megígérte, hogy elindítja, nem rögzítette, amit megbeszéltünk. Egyszerűen nem. Elfelejtett szólni, hogy szünetmentest írjunk, emiatt ki is kapcsolták. Pedig törvény van már rá, hogy szünetmentesen adják. Arról nem beszélve, hogy a réginél túlfizetésünk van, tehát még időn túl is jár nekünk. És az évet tudjátok, hogyan értelmezik? Percre. 15 óra 15 perckor kapcsolták ki. Utána visszakapcsolták, mert elmondtuk, hogy még ki van fizetve. Nem tűnt fel nekik... 5 napjuk van az átállásra. Ez már letelt. De nincs lelkierőm megint ráülni a telefonra...

A nullás igazolások utóéletéről eposzokat tudnék írni. Tessék.

Eddig három szolgáltatónak van  "utógyújtása". Egyes számú / ugye, milyen udvarias vagyok, hogy nem járatom le őket ? /: jött két csekk, hatalmas összegekkel. Hm, ha már lerendeztük, személyesen az irodában, akkor mivégre? Telefon, itt másik dallam van, felvilágosítás, hogy összetéphetem. Rendszergazdák ! Lennétek szívesek írni nekik egy olyan programot, hogy amikor valaki kilép, és kifizeti, akkor a számlázásból is kikerüljön ??? Tíz nap múlva újabb levél, 562 Ft-ról. Nem vág földhöz, csuda vigye, befizethetném, de most már kíváncsivá tettek... fölhívtam őket. Ez mi ? Nem fogjátok elhinni: valójában visszajár nekem 3400.- Ft, fáradjak be érte. Namármost: ha befizettem volna az 562-t, soha nem tudtuk volna meg, hogy visszajár 3400, ezt benyelték volna. Lopás !!!

S hogy nem lógnak ki a sorból, azzal tudnám alátámasztani, hogy a másik cég is utánunk nyúlt egy horribilis számlával, amiről szintén volt nullásunk. Kiderült, hogy az nem teljesen nullás, és ennek egy részét kell még befizetnünk, a másik részét valóban nem. Fogunk kapni még egy csekket, a bontott összegről. Vagyis: ha ezt befizettük volna, a felesleget benyelték volna !!! És prémiumként karácsonykor kiosztották volna a nagyfőnöknek !!! Lopás !!!

A harmadik csak simán utánunk küldött még egy csekket, és amikor visszahívtuk, megengedte, hogy eltépjük. Ez a legszolidabb változat. De csak a rendszer rossz... És biztonságira mennek: ha többet kaszálnak, mint jogos lenne, abból baj nem lehet !

Na? Itt dühöngök egyedül a sarokban...? Ti már megszoktátok? Ehhez a bejegyzéshez nem is teszek képet. És nem festem át a betűket.

Az ügyintézők mind higgadtak és rendíthetetlenek. Vagy nagy a belső harmóniájuk, vagy a megélhetésüket féltik... És lényegében nem válaszolnak a könyörgéseinkre. A kommunikáció csődje. Pedig az az élet... a kapcsolat.

A betegek kedvesek és vesztesek. Csak hát szoronganak, mert nem értik, hol rontották el...

Volt ma nálunk "rögtönzések színháza". Naggyon jóóó ! Az aztán a kommunikáció! Elmondasz egy történetet az életedből, amit a színészek ott rögtön eljátszanak kis jelenetek formájában. Látod magadat kívülről... A helyzet többnyire felforrósodik, drámaivá fokozódik. Ha még nem láttatok ilyet, ne hagyjátok ki ! Az külön érdekes, hogy a színész mit élhet át... nagyon benne kell élnie a pillanatban, talán nagyon üresnek kell lennie, hogy jó legyen... A poszt vége már nem is hőbörgős, látjátok?

A bejegyzés trackback címe:

https://puding.blog.hu/api/trackback/id/tr31753000

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sünibaba · http://dosszie.blog.hu 2008.11.26. 19:04:51

Te vadkörte, ez komoly? Hogy a pozitív megerősítek ismételgetésének hatására belső feszkó keletkezik, mivel ez -tudjuk, érezzük- nem felel meg teljesen a valóságnak, és akkor a már meglévő pozitívumok hite is eltörlődik? Pedig ez az egyik legtöbbet ajánlott módszer! Akkor ne csináljuk?
süti beállítások módosítása