/ nem / hétköznapi éberség

a puding próbája

a puding próbája

tanulok

2008. augusztus 31. - vadkörte

Sziasztok!

Tanulok. Olvasok és gyakorlatozok. Minden perce kevés a napnak. A szünetekben gondolkodom. A fennmaradó másodpercekben mosogatok és bevásárolok. Kb. így élem meg az időbeosztásomat.

Vannak gyönyörű rúna-köveim, amiket saját magam gyártottam / ezek illusztrációk, nem a sajátjaim /, kártyákat nézegetek, és törekszem... én vagyok az öreg Sam...

Hiányoztok! Azért írtam, hogy tudjátok, mi van velem, és elbúcsúzzak az augusztustól...

Regisztráltam a boszi-plázára. Jó kis fórum...

Ha azt hiszitek, hogy teljesen elszállt életet élek, tévedtek. Sok-sok szokványos esemény, konfliktus és őrjöngés van körülöttem. Nagy örömök is... és bennem a csodálkozás és a csönd. De nem akarok megállni és pancsolni ebben az állapotban, hanem tanulni még, jó sokat. És ami közérdekű, elmondani.

Legyetek jók, ha tudtok, a többi nem számít...

Képzeljétek, bezártam a blogot, és utána eszembe jutott, hogy nem élesítettem. Nosza, vissza, és nem engedett be a rendszer. Borzasztó érzés volt. Száz féle módon próbálkoztam, még a jelszót se fogadta el a felhasználónévhez, pedig két perce jöttem el innen... Elzártam, törtem a fejem, s arra gondoltam, hogy a rúna-kövekről nem szabad írni, annyira titkosak. A nevük is titkot jelent... Jól van, szánom-bánom, akkor is írok róla, de így már visszaengedett, most is logikátlanul, el se mondom.

Viszont hozzáfűzöm a témához: senki sorsát nem szabad befolyásolni, hagyni kell érni a folyamatokat. Az a mágikus eljárásokkal a baj, hogy beavatkoznak a világ rendjébe. Folyásába.

S íme, ott vagyunk a nagy kérdésnél: a cselekvések jogosultságánál. A karmánál. Akkor még egy ismétlésbe hadd bocsátkozzam ezennel: ha szeretnéd, hogy így vagy úgy legyen valami, és ehhez erőket veszel igénybe erőszakosan, / akár én-erőt, akár mágikus erőt /, akkor csinálod a karmát. Ha csak kérdezel, és engedelmeskedsz, akkor teljesíted. Így hát kérdezni szabad... Nos, akkor egy kérdés: olvassátok az eseményhorizontot? / link jobbra / Olyan vagyok, mint egy szigorú tanítónéni... :)

A bejegyzés trackback címe:

https://puding.blog.hu/api/trackback/id/tr9642335

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása